Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe bestel ik voor de eerste keer een pakket naar keuze?

Kies uw pakket en klik op ‘Pakket bestellen’. Maak uw account aan door uw gegevens zorgvuldig in te vullen. Betaal vervolgens uw bestelling veilig online via ons betaalplatform met het betaalmiddel van uw keuze. Ga na betaling tenslotte akkoord met onze verkoopsvoorwaarden en privacy verklaring.

 

Na betaling bent u nog steeds ingelogd in uw account en krijgt u een volledig overzicht te zien van uw aangekocht pakket. Start uw juridische hulpverlening met het aanmaken van een dossier waarin u een vraag om juridisch advies stelt. Voeg hieraan eventueel de nodige documenten via het bestandenveld. Juridische-hulp.be biedt u de mogelijkheid om documenten van maximum 10 mb in zowel pdf- als jpg-formaat op te laden.

 

Wanneer dit volbracht is, logt u uit en neemt Juridische-hulp.be contact met u op met passend advies en/of een nazicht van uw opgezonden documenten.

 

In uw account kunt u via 'Geschiedenis log' precies volgen hoeveel bel- en hehandeltijd u spendeerde, hoeveel dossiers u opstartte en afsloot, en hoeveel dossieraanvragen uw aangekocht pakket nog kan behandelen.

Hoe kan ik mijn bel- en behandeltijd verlengen of een extra nazicht voor een document bestellen?

Wanneer u meer bel- en behandeltijd of een extra nazicht nodig hebt, dan hoeft u geen volledig nieuw pakket aan te schaffen. 

 

Log in en ga in uw account via ‘Bestellingen’ in de menu op de linkerzijde naar het overzicht van aanvullende pakketten met extra bel- en behandelminuten of de behandeling van een extra dossier. Kies en bestel vervolgens het aanvullend pakket volgens uw noden.

 

Hoe kan ik vertrouwen op de correctheid van het juridisch advies?

Het juridisch advies wordt geleverd door Dries Lowyck, advocaat ingeschreven aan de balie van Brugge, en geformuleerd op basis van zijn brede kennis en jaren praktijkervaring in verschillende rechtstakken waardoor u erop kan rekenen dat het aangeboden advies correct en direct van toepassing is op uw vraag. 

Hoe krijg ik een overzicht van wat ik binnen mijn pakket gebruikt heb?

Dit overzicht vindt u terug in de 'Geschiedenis log' van uw account. U vindt deze gedetailleerde log terug via de menu op de linkerzijde.

Hoe verander ik mijn persoonlijke gegevens of wachtwoord?

Ga naar uw account en wijzig uw gegevens of wachtwoord via de opgegeven invulvelden. Sluit af door te klikken op de onderstaande knop 'Opslaan'.

 

Lukt het niet om uw wachtwoord te wijzigen? Dan kan u een nieuw wachtwoord aanvragen via de link 'Wachtwoord vergeten?' die weergegeven wordt onderaan rechts op het inlogvenster. Vul uw e-mailadres in en klik op ‘Wachtwoord resetten’. Vervolgens ontvangt u een e-mail met de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord in te stellen.

 

Ik ben mijn login en/of wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Login en klik op de link ‘Wachtwoord vergeten?’ onderaan rechts van het inlogvenster. Vul uw e-mailadres in en klik op ‘Wachtwoord resetten’. 

 

Vervolgens ontvangt u een e-mail met de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik wil de eerstelijnshulp verder uitbreiden en juridische stappen ondernemen. Hoe doe ik dit?

Onze eerstelijnshulp kan de opstart van een juridisch dossier betekenen. Voor een meer uitgebreide afhandeling en opvolging van uw dossier raden wij u aan om rechtstreeks contact op te nemen met advocatenkantoor Lowyck te Oostkamp of Gent.

Wat zijn de voordelen van Juridische-hulp.be?

Juridische-hulp.be biedt u en uw bedrijf vele voordelen:

 

  • Zowel uw aanvraag, aankoop van uw pakket als onze follow-up verlopen vlot telefonisch en/of per mail. U hoeft zich niet te verplaatsen en wint hierdoor heel wat tijd.
  • U kiest wat u nodig hebt tegen een duidelijke, vaste prijs, zonder verborgen kosten.
  • Uw pakket blijft 1 jaar geldig. U kan de verschillende onderdelen van uw pakket besteden naargelang uw behoeften.
  • Onze juridische hulp wordt geleverd door een advocaat met een uitgebreide kennis en ervaring in verschillende rechtstakken. U kan bijgevolg vertrouwen op de correctheid van de aangeboden informatie.
  • Wij leveren eerstelijnsadvies waardoor u snel gerustgesteld wordt, een duidelijk beeld krijgt van uw situatie en zicht krijgt op mogelijke verdere juridische stappen.

Betalingen

Hoe vraag ik als bedrijf een factuur aan?

Koopt u als bedrijf een pakket aan dan vult u ook uw bedrijfs- en factuurgegevens in bij het opstarten van uw account. 

U krijgt deze factuur via e-mail na betaling. U vindt ook alle facturen terug in uw account.

Wat zijn de betalingswijzen op Juridische-hulp.be?

U kan snel en veilig online betalen op Juridische-hulp.be met:

 

  • Bancontact
  • KBC/CBC Payment Button
  • Belfius Pay Button
  • ING Home'Pay